Ben bunu yaşadım. İlk gebeliğimdi, vajinal enfeksiyon geçiriyodum parçalar geldi düşük yapıyorum sandım. Koca parçalardı. Doktor rahmin iç duvarı/ dokusu dökülüyor ama kese duruyor dedi. Sonra kalbi durdu kürtaj oldum. Bi zaman kanama pembe akıntı devam etti. Sonra geçti ikinciye hamile oldum adet bile görmeden sağlıkla da doğdu. Çok korkutmuştu beni o parçalar ama en azından rahmime bişey olmadı.