Mlkko
Soe
Bidam
cevaplarınız için teşekkürler önce özele gittim 37.8 e çıkmştı yenidoğanda 37.5 üstü yoğun bakımda takip yapılıyomuş güvenmedim çıktım devlete geldim onlarda aynısı dedi yoğun bakımda yer yok kan sonuçlarına göre ve düşmezse başka hastaneye gönderckler maalesef