mommohter Arkadaşlar bu kaşık mamalarının üstünde paket açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketilmelidir diyor ama son kullanma tarihine baya var siz ne kadar süre kullanıyor sunuz
Deletedmom0099 mommohter açtıktan sonra 1 ay olduysa atıyorum zaten 10 günde bitiyor 1 aydan sonra kullanmayın
Mlkko mommohter bisküvi gibi düşünün son kullanma tarihine daha var ama açıldıktan bir süre sonra bayatlıyor. O yüzden kullanmayın bebeğinize dokunmasın
mommohter Anneyimbennn Aynen canım gün içinde iki kere anca verebiliyorum sen ne kadar veriyorsun söyleyebilir misin
Anneyimbennn mommohter çok olmadı başlayalı günde 2 defa ek gıda veriyorum ama kaşık mamayı 2 günde 1 defa yediriyorum sıkılmasın diye değişik şeyler yapmaya çalışıyorum bazen içine cam rende de kayısı yapıp katıyorum değişiklik olsun diye