Kızım prematüre doğdu 29 haftalık. 10 aylıkken beni taklit etmeye başladı. 12 aylıkken hayvan seslerini çıkardı, anne baba demeye daha önceden başlamıştı zaten. Bay bay yapmayı da 9 aylıkken öğrenmişti. Şu an 15 aylık cümle kurabiliyor baba gel, anne gitme, mama ver, sen ağla, sen git, sen gelme, bana ver, bu ne, ve daha fazlası. Yani bebek gelişimi çok farklı olabiliyor, ben doğduğu günden beri hep konuştum ona, soru sorarak bişeyleri öğrettim. Kızım sen acıktın mı? Şimdi sana mama hazırlıyorum beni bekler misin? Oyuncaklarımızı toplayalım mı? Dışarı çıkmak ister misin gibi gibi. Ama sizin bebeğiniz de maşallah ayına göre güzel gidiyor. Haftada 2 gün kreşe götürüyorum 2 saatliğine, işe başlayacağım alışsın diye, onun dışında kitap okuyoruz, müzik dinliyoruz, çoğu şarkıyı da bilir ve hareketlere eşlik eder. Müzikle eğlendirmeye öğret çok işe yarıyor. Yemeğimizi de oyuncaklarla oyun oynarken mama sandalyesinde güle oynaya yeriz. Bazen zorlanırsam çizgi film açarım yesin de diyorum 5 dj çizgi film zarar vermez bence.