Ben de birkac gundur ayni sorunu yasiyorum.Bebegim 5 aylik.Hem emziriyor arada da biberonla mama veriyordum.Birkac gundur biberonu istemiyor yuzunu buruşturuyor.1 hafta sonra işe başlayacagım ve ben yokken biberon olmadan nasil beslenme olacak kara kara düsünuyordum ki sizin postunuzu gordum.Demekki yalniz degilim.insallah hep birlikte cozum buluruz.😔