AfraZ Anladım kuzum ben liseye giderken bacağım şişmişti meğer pıhtı atmış anlamamıştık bir bacağım resmen davul gibiydi acıyordu sonra ben bir anda rahatsızlandım akciğerlerimde su birikmiş sonra birde orayada pıhtı atmıs hastaneye yatınca teşhis kondu bana 1 aya anca tedavim bitti ölümden döndüm herkes ölümle arada gittin geldin diyordu ah ailemle çok çekdik hastaneden cıktım beyin damarıma pıhtı attı en son sonra 1 haftada çyle nörolojide yattım ondan beridir hep kan sulandırıcı kullanıyorum benim şansım rabbim korudu birde yaşım küçük olduğu için kolay atlattım şimdi ömür boyu kan sulandırıcı kullanıcam ❤️