25 aylık oğlum desteksiz uyurdu. 3 ay önce 2 yaş sendromundan kaynaklı annesiz uyuyamaz yiyemez içemez oyun oynayamaz oldu ve bu nedenle kulağımı oynayarak uyumaya başladı derken alıştı. Şimdi geceleri ağlayarak uyanıyo. Bazen kulak bile etki etmiyo. 24 saat içerisinde 10 saat anca uyuyoruz. Sürekli mız mız. Bu süreç ne zaman biter bilen var mı 😒😒