Kızlar kızım 2 3 gündür orasini pijama üstünden kaşıyor anne buram kaşınıyor diyor bugun bi bakıyim dedim ayıptır demesi az kizariklik var ayıptır demesi delik bölümünun etrafındada var sizce pişikmi yoksa kaşıntı alerjisimi mantar vs. Korktum 2 gun gozlucem kasirsa gidicem başına gelen varmı 😕birde açıp bakmaya çok utanıyorum kötü oluyorum ya :( yaş iki buçuk