Busra3883 Semrakrbck ben mama verdigim icin su veriyorum. Cizredeyim burada cok sicak mama vermesemde verirdim su
Sinemello Semrakrbck bebeğim 2 aylık mama verdiğim için su veriyorum yoksa kabız oluyor mama veriyorsan hazmı kolaylaştırmak için verilmeli
Oykuaygun Semrakrbck ben veriyorum. Bi dışarı çıkıp geldiğimizde suya koşuyoruz bebişlerimizde susuyordur 😊 Bu arada mama veriyorum o yüzden suyu da istediği kadar veriyorum. Emseydi eğer gene verirdim ama daha az verirdim
Miranalimom Anne sutu veriyosan gerek yok cunki anne sutu herseyi iceriyo .. mama veriyosan kesinlikle su vermelisin . Bende oglum kendi sutumle besliyom doktorum bana su verebilirsin dedi ama ben vermiyorum 2 defa tek verdim sonra arajtirdim gerek yokmus
Rabiazulal Bn veriyorum 2 haftadır 2 ay 15 günlüğüz çok sıcak geceleri idrarı sarı oluyo emdikten sonra suda veriyorum gaz damlalarından sonea iki üç çay kaşığı kadar içiyo
Mom05273 Semrakrbck 2,5 aylıkken az az vermeye başladm çişi azalmştı çok terliyodu şimdi 4 ay oldu biberonu görünce heyecanlanıyor kendisi istediği kadar çekşyor bırakıyor birkaç yudum hemen
Purpura26 Mom05273 Benim 35 günlük. 2 gündür çok terliyor. Alnı terliyor boncuk boncuk. Anne sütü+mama olarak gidiyoruz şuan. Doktorunuz mu söylemişti acaba size terle ilgili konuyu? Ve direk hazır suyu mu veriyorsunuz yoksa kaynatıp mı?
Kevseryldz Semrakrbck doğduğundan beri veriyorum şu an 3 ay 8 günlük günde 30-60 CV arası içiyor. Bebeğin rahatladığını hissediyorum doktorumuza da söyledim verdiğimi sorun yok abartmadan verebilirsin dedi
Deletedmom0099 Kevseryldz 3 aylık bebek icin su miktarı fazla böbreklerini yorar. 10-15 cc vermelisiniz en fazla
Tosbik_berram Semrakrbck eğer 3 aylik olana kadar vermediysen vermeni çokça tavsiye ediyorum. Memeyle beslense bile.az daha benim kızımın böbreklerin deki kum taşa dönüşeceki susuzlukten oda 2.5 aylıktı. Kesinlikle ver canım. Hergun olmasa bile 2 günde birki kesin ver suyu kayanatıp ılıttıktan sonra. Eğer içmiyorsa biraz tatlandır ver toz şeker ile su cok önemli hele ki bu sıcaklarda.
BBBuse Tosbik_berram toz şeker ile mi yapmayın, 2 yaşına kadar tuz seker kullanmayin diyorlar hele küçücük bebege daha da büyük yanlış
Semrakrbck Lalaland simdi okudum benim beebgimde de kum varmis bugun ogrendim o yuzden bu postu actim
Kevseryldz Deletedmom0099 doktorum bir sakıncası olmadığını söylediği için vermeye devam edeceğim açıkçası