Bellatrixxx Arkadaşlar merhaba, günübirlik sehirdisina ciktiginizda bebeğiniz için yanınıza neler alıyorsunuz? Nasıl besliyorsunuz? Özellikle ana öğünler. Dışarıda yemek yediriyor musunuz? Bebeğim 9 aylık biraz da kontrolcuyum neler yapabilirim bilmiyorum.
Hilal06a Bellatrixxx çorba yapıp termosa koyabilirsiniz. Meyve alın yanınıza. Zaten ya emiyordur yada mama alıyordur.
151120 Çorba kavanoza koyuyorum canım .cici bebe kesin alırım .alternatif ona hayır diyemiyor. bir de yoğurt. her ihtimale karşı herobaby kavanoz meyve püresi 😅