Muallime1 benim kızımın da üst dişleri yeni cıktı ama cıktı yani 2. si de görünüyor artık, o yüzden ben diş ihtimalini eledim, artık iyice hareketlendikleri için de uyumak istemiyor, direniyor, direndikçe daha da yorulup uykudan iyice uzaklaşıyor olabilirler. Ben de sabrediyorum, gündüzleri bir şekilde geçiriyoruz huysuz muysuz ama gece yarısı uyanıp geri uyumaması gerçekten çok zor. Umarım düzene girerler bir an önce