Ebruli101 bende ilk gün öyle yaptım ama sonra etrafımda kime sorsam saçını yıkama hemen boynundan aşağısını suya tut gözenekler açılıyor vücut daha çabuk rahatlıyor dedi. Ve evet duş aldıkça kendimi iyi hissetmeye başladım hala günde 2 3 defa boynumdan aşağısını yıkıyorum. Saçlarım uzun olduğu için kuruyana kadar baş ağrım daha çok artar diye saçımı 2 3 günde bir yıkıyorum ama boynundan aşağısını günde 2 3 defa su tutup çıkıyorum.