Meyra-19 benim bebeğim de 2 ay sonra yaşına girecek, emerek uyuyor normalde. Kesmeye karar verdiğimde azaltmıştım ama gece emerek uyuyordu bi de sabaha karşı emerdi. 4 gün oldu kestim gündüzleri sorun olmuyor ama geceleri ağlıyor. Sabrediyorum sakinleştirmeye çalışıyorum ama uykuya dalamayınca sinirden ağlıyor.