Nisaylz valla şöyleki ne zaman insan içine çıktım o zaman kullandım. Elimden gelse o zaman da kullanmazdım ama malum sütyensiz gezmek olmuyor😁 hatta ilk aylarda göğüs pedi yapıştırıyordum atletime, o zaman belli olmuyor göğüs ucu, öyle daha rahat edersiniz. Hem göğüsten akan sütleri toplar hem de göğüslerinizi kapatır