Denes Arkadaşlar öğlum 8 aylık oldu hala ayaklarının üzerine basamıyor kendine cekşyor normal mı acaba
hamzabebek Denes benim bebeğim hiç dik kaskati durmuyordu ayaklarının üzerine başlıyordu doktora sorduk muayene etti şuan bı sıkıntı yok 6-7 aylık olunca da devam ederse yine bakalım demisti.Sizde bı doktora sorun
ArassMom_ Denes Bi götürün isterseniz normalde basması lazım içiniz rahat etsin en azından. Bizimki 8.5 aylık kollarından tutunca adım atıyor gidiyor. Ama ben 3-4 aylık olduktan sonra hep bastırdım ayaklarının üzerine onun etkiside olabilir.