Mayiscicegi Merhaba sevgili anneler philips avent wasabi buharlı pişiricisi kullanan var mı? Gerekli mi? Önerir misiniz? Tecrübeleriniz benim için önemli
Eymenduygy Mayiscicegi ben kiwi kbaby80 mama robotu kullanıyorum 9.5 aylık oğlum gayet memnunum. Tercih meselesi bu biraz. Ben her şeyi buharda haşlıyorum o yüzden çok sık kullanıyorum.😊 sürekli geziyoruz da yanıma alıyorum iyi oluyor.
Mayiscicegi Eymenduygy kiwi ye hiç bakmadım bakayım canım. Philips kullanan yakınlarım var ama fiyatı pahalı geldi o yüzden buradan sormak istedim
Eymenduygy Mayiscicegi hepsiburada happycenter satıcıdan almıştım yeni üyelikte 50 TL 100 TL arasında indirim yapıyor😌
Muj-91 Mayiscicegi kişisel görüşüm bence yok. Blenderınızda varsa, ki ben blender hiç kullanmadım çatalla ezdim en başından beri, gerek olmadığını düşünüyorum.