hamzabebek Ebrarkl 10. Ayda bebeğim kendi bıraktı ama gündüz uykusuna çok geç yatıyor gece de çok sık uyanıyor benim için zor oldu bu süreç
1anne_xd 9.aydayım düşünüyorum ama cesaret edemiyorum 🙈çok zor uyku düzeni falan oldu gece ağlayınca veriyorum uyuyor gündüz çok sorun değilde bende bekleyim burda😊
Ebrarkl Zdk evet cok erken ama geceleri cok sık uyaniyor bazen hatta uyanip oynamak istiyor bir kac uyku egitmenine sordum emzigi birakmalisin dedi yoksa bendr hic istemiyorum
Busra-Atk Ebrarkl canım aslında benim büyük oğlum dis döneminde bıraktı dişi çıktıktan sonra daha almadı sizde dis var mi