Happygirl8 alchn omo hiç memnun kalmadım ben ya😒.. Eskiden hep bitkisel kullanıyordum ama artık kaliteli olsunda kimyasalı olursa olsun modundayım 😊
alchn Happygirl8 sanki bende yaa benim makinam iyi yıkamiyor bide Omo da sanki bingodan farksız gelemdi