Sedagmlksz Arkadaşlar beneğim 2 aylık uyurken ellerini kendine toplayıp sanki kendine sarılır gibi tutuyor normal dimi? Bebeği bu şekil uyuyan var mı?
Ezgiiiiii Sedagmlksz benim kızım da tek yumruğunu koltuk altına doğru kıvırırdı hep uyusun uyumasın 4. Ayda geçti 😇 sanırım kendilerini güvende hissetmek istiyorlar yüz üstü yatırabilirisn gevşemiş uyuması için ben öyle yapıyordum hem daha uzun uyuyordu
elzasl1 Sedagmlksz benim kızımda bir buçuk aylık aynı dediğiniz gibi uyuyor hatta ellerini yumruk yapıp yanaklarına koyup uyuyor normaldir sanırım 😇