Kızlar 2 önce adetim bitti ve gusül abdest aldım namaza başladım ve az önce fark ettim ki cok az kahve rengi akıntım olmuş kilodumda . Sildim peçete temiz çıktı . Tekrar normal abdest alıp namaz kıldım . Bilen varmı gusül abdest mi almam gerekiyordu aklımda kaldı ? ( normalde de akıntım olur spiralden dolayı )