Ne olur bilen yazsın bebeğim yataktan düştü uyurken düşmüş çığlık çığlığa ağladı yüz ğstü düşmüş sanırım bılgıldak ile alın arasında kızarıklık hafif şişlik var sakinleştikten sonra biraz kustu uyutmuyorum ama hastaneye götürmem gerekiyor mu şuan gülüyor baya hareketli bişeyi yok gibi görünüyor çok fazla hareketli olması normal mi onu da bilmiyorum off çok kötü unutamıyorum