Belislinaa Öksürmek hapşırmak vs dikişlere zarar verir mi acaba boğazımda gıcık oluştu nefes dahi alırken öksürük tutuyor öksüremiyoeum canım çok yanıyor 🥺
Ezgiiiiii Belislinaa tazeyse daha öyle hissetmen normal ama bir şey olmaz ben de hapşırmaya korkmuştum 😂
becbz4- Belislinaa bende de oluyordu :) karnınızı tutun öyle öksürün hapşırın en azından dAha az ağrı hissediyorsunuz :)
Unknown Belislinaa Bir şey olmaz ama can yakıcı oluyor biraz. Gülmek bile acı verici oluyor. 🥲 Eşime komik bir şey söylemeyi yasaklamıştım. Sonra Cem Yılmaz’ın “ Güldürme , güldürme “ espirisi aklıma gelip daha çok gülüyordum. 😂
Belislinaa Ezgiiiiii 14 günlük daha bide karnıma telefonum geldi her gün de düzenli olarak eşimin eli geliyor 🤣🤣
Ezgiiiiii Belislinaa 8. Günde komtrolüm vardı doktora da sordum artık dikiş patlama falan olmaz demi diye o aşamayı geçtin dedi korkma bir şey olmaz 14 gün olmuş 😍