Dunyam_12345 valla cnm şimdi yazan çok olur tabiki tıp ve bazı literatür de 2 yaş hatta bu aralar 3 yasa kadr emzirin deniyor ama bn 13 aylıkken bıraktım açıkçası hiç zorlanmadim önce dojtoruma sordum emzirsende güzel olur ama istemiyorsa da ekgıda yiyor sen bilirsin dedi ve böyle basldim gece cok sık emmeye uyandırdı uyku ve emmeye alakalı bağlantı kurmuştu önce ben geceyi 3 e düşürdüm belli saatlere onun haricinde isteyince vermedim sonra taaki rüya öğünü yani uyanmadn emzirmeye kadar düşürdüm bu arada gündüzde sadece 3 öğünün arksindan emzirdim sabah öğle akşam gece 1 gündüz 3 kere emiyordu artık düzen oturdu ve artık emzirmeyi tamamen bırakmalıyım dedim o gün ilk geceden evrmeyi bıraktım sabah yemekten sonra istiyordu istediğinde meyve verdim oyun oynattim dışarı çıkardım kafasını dağıttım ve böyle tam 3 günde emmeyi bıraktım maşallah 🧿 diyeyimde gogusumde ağrı olurdu gece ilk gün hemşire elinle sağ dedi ikinci gün buz koydum 3 .gün duşa girdim çok şükür bin şükür oğlumda herhangi bir travmaya sebep olandan emmeyi bıraktık şuanda 18 aylık ekgıda güzel yiyor daha yeni asi oladuk 13 kilo hani emmek bnce ekgıda yemeyide kısıtlıyor çocuk ona güveniyor AA vurada yazmayı unuttum bn ilk donm gece yatmadan önce süt verdim oğluma kimisi devam sütü veriyor ver veya verme senin tercihin sen bilirsin bu şekilde cnm inşallah sende güzel atlatirsin