Merhabalar
10 gun oldu dogum yapali bebegimi her emzirisimde gözyasima hakim olamiyorum göguslerim hep yara ve agri icindeler Dr’um krem tavsiye etti ama hic bir faydasini göremedim.gögus pompasi mi kullansam demiyorum da degilim 🤔
faydasini görur muyum ki ?