cennetkokulubal 12 günlüğüz henüz gaz sorunumuz var ve çıkarması uzun sürüyor aşırı ağlıyor tavsiyesi olan var mı ?
Gokats2006 cennetkokulubal benim bebek 2 aylık oldu hala aynı sorun. Ama ben nurse harveys gaz damlası kullanıyorum bi nebze olsun iyi geliyor
candanaktas cennetkokulubal bıogaıa ve sab simplex bunların ikisini aynı anda kullan canm tek başına kullanıldıgında ikiside bişeye yaramıyo biz 2.5aylıgıx hala gaz sancısı cekıyoruz kolik benim kızım. Bide aklında olsun kimyon çayı yap iç sütğnden bebeğe geçsin