Kızlar, 26 günlük anneyim. Bebeğim alerjik ve kolik. Günün belli saatlerinde doyuramıyorum veya doymamış gibi reaksiyon veriyor bilmiyorum. Ama elimde sağılmış sütüm varsa verirsem veya mama verirsem huzurla uyuyor. Aksi halde asla ve asla uyumuyor 6 saat 7 saat. Zannediyorum o esnada sütüm onu doyurmuyor. Günde 1 kez mama vermek zorunda kalıyorum. Alerji mamasından içi kalkıyor başka çeşidi de yok. Çok üzülüyorum ağlayarak veriyorum 😔 sütüm artsın diye ne bulursam yiyorum. Solgar brewers yeast, ferrum, osteocare, humana çay, promalt içecek, bestlak damla kullanmaya başladım. Bu kadar takviye dokunur mu diye de korkuyorum. Bunların faydasını göreniniz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.