gs271019 her bebek kendi zamanında uyku düzenini kendisi kuruyor bence. İlk 40 gün ben de sizin gibiydim. 40ı çıktıktan sonra yavaş yavaş gece uykuları uzadı. Önce 2 saat, sonra 3 saat kesintisiz uyumaya başladı. Şimdi bazen 6 saate kadar kesintisiz uyuyor. Uyumak için bişey yapıyo musun dersen, uykusu gelmeden uyumaya zorlamıyorum. Gece 11de uyumak istiyor, 11 gibi uyku sinyallerini alınca emziriyorum beyaz gürültüsünü açıp emziğini veriyorum yerine koyuyorum kendi kendine uyuyor. Daha önceleri 9da uyutmaya çalışıyordum sürekli uyanıyordu. 🤷🏻♀️ 2 ay 17 günlük