AselinnAnnesi Bugün rota ve menenjit aşılarının ilk dozunu olduk.Doktorumuza sormayı unuttum.Banyo ne zaman yaptırabilirim.
Mommy2b AselinnAnnesi rotayı hatırlamıyorum ama menenjit 2.dozdan sonra 2-3 saat bekle ve çok ovalamadan yıka demişti
Tazeanne3434 AselinnAnnesi normalde sadece 2. Ay aşısından sonra banyo önermiyorlar 3 gün diğer aşılardan sonra önemli değil ama 1 gün bekleyine siz ben öyle yapıyorum
ly35 AselinnAnnesi bizde 2 kez olduk. sabah oldu akşamına yıkadım bir sorın olmadı ama biraz ateş yapmıştı. sizde takip edin ateş yapabiliyor bexero
zeyzey77 AselinnAnnesi onu bilmiyorum ikisini ayrı ayrı sandım ben . Biz sadece rota virüsü aşısı olduk . Doktor sadece rota virüsü aşısını söyledi