Merhaba kızlar ben doğum kilolarimi vermek için 1 ay önce diyete başladım diyet derken ekmeği kestim porsiyonlarimi kuculttum şeker kullanmadim sağlıklı beslendim vs. Son 10 gündür öyle dikkat etmiyorum ama yinede kilo veriyorum ve 3 gündür asla bişey yiyemiyorum hiç canım istemiyor ben yanlış bişey mi yaptım acaba yani bu normal mi yürüyüş de yapıyordum ama 10 gündür yurumuyorum bilgisi olan varmı acaba