Sdclk Beenim beebğim 2.5 aylık ve karnı tok altı kuru olduğu halde hep mızmız arabaile gezerken bile ağlayan bir bebek böyle bir sorun yaşayan var mı ve napmalıyım artık dayanılmaz bir hal aldı 3 aya düzelir dediler hala aynı
Mirac_21032019 Sdclk 2 aylik olucaz bizde hep huzursuz derin uykusu bile yok evde disarda gittigim heryerde dolanip duruyoruz kucakta ayaklarimi hissetmiyorum artik.bizimkilerinde huyu bu demek buyudukce duzelir ins.sagliklari yerinde olsunda gerisi onemli degil
ezgioyku Sdclk benim kızım 2 ay 10 günlük aynı problem bizde de var sürekli mızmızlanıyor kaşlar hep çatık hep mutsuz kendimi kötü hissediyorum onu mutlu edemiyorum istediği şeyi anlayamıyorum diye 🤭
Ysmn123 Sdclk 4 ay 11 günlüğüz düzelmedi 😂 arabada durmaması çok tuhafıma gidiyor bütün Bebekler arabada uyuyor er ya da geç benimki hiç 😒
serinserin ezgioyku ben de çok sorguluyorum ya hep mutsuz sanki kızım aç değil altı temiz gazını çıkarıyor ama yine de mutlu değil sanki
Erdemim Ysmn123 oğlum 4 aylık sanki benim oğlumu tarif etmişsiniz bende hayret ediyorum araba da daha çok ağlıyor mesela
Adenalara Ysmn123 benim kızımda öyle 2 kızım var büyük kızım 2 yaşında en sevdiği şey arabaydı bi binerdim saatlerce gezerdik ama 2. Kızım tam tersi evden çıkmaya korkuyorum artık bebek arabasında bile durmuyor
Deniz_kum Erdemim benim oğlumda 3 ay 25 günlük aynı bizde arabada uyuması gerek huysuzlanıyor ilk oğlumu 1 yıl öyle kucakta gezdirmiştim bu oğlumda öyle sabahtan akşama kadar oda oda geziyoruz anca o zaman duruyor neden böyle oluyor anlamış değilim
Ysmn123 Erdemim ilk kolik teşhisi konduğunda arabayla gezdirin dedi doktor bütün herkesin dediği gibi aman allahım bir kere yaptık o hatayı çocuk sakinleşmek yerine daha da çıldırdı 🤦🏻♀️ O gün bu gündür de arabaya bindirmekten korkuyorum valla 😂
Erdemim Ysmn123 bizde çok gaz sancısı çektik. Ama ne araba ne bebek arabası oğlumu susturan herhangi birşey yoktu. 6 dan 10 a kadar sadece ağlıyordu hatta hiç susmadan 😅
Ysmn123 Erdemim valla aynı şeyleri yaşatmış herhalde bizim oğlanlar bize 🤗 denemediği yöntem kalmıyordu Allah’tan azaldı biraz bu gaz sancıları.
Erdemim Ysmn123 bizimde tamamen bitti denemez. Ben hala sıkı gaz diyeti yapıyorum malesef. Bakalım ne zaman oturacak bazı şeyler
Deniz_kum Sdclk ben 9 yıl sonra cesaret edebildim 2. Ciler daha rahat oluyor birde uzun aradan sonra çok özlenmiş oluyor büyükte tüm ihtiyaçlarını kendi karşılıyor uzun arayı tavsiye ederim
Ysmn123 Adenalara arabalara alerjileri var resmen. Biz de bebek arabasını boşuna taşıyoruz hep 🤦🏻♀️ Kangruda da durmuyor çığlığı basıyor. Bizim kollar beller hep ağrıyor artık 😒
Adenalara Ysmn123 evet ya bebede anlamadım artık ne istiyor bi zamanlar gaz var dedik 20 si çıksın 40 o çıksın ama 4 ay oldu hala tııık yok 😌
Busraveece Benimki de 2 buçuk aylık. Evde mutlu ama biri kucağına alsın azıcık sevsin dövülmüş gibi ağlıyor çok mızmız hiç sıkıntıya gelmiyor inşallah düzelir diye dua ediyorum ben de 😢