Benim bebegim de 2800 dogdu, hem de 40+5 de dogdu. Erken kanala girmis, orada da buyumemis. 1 ay emzirdim. Toparladı kendini. Dusuk kilolular diger bebeklere gore daha hizli kilo aluyor demislerdi de benim de oyle oldu. Suan 7 aylik, 1.5 yas kiyafetleri giydiriyorum. 12.5 kilo. Bu kadar kilolu olmasi da iyi olmuyo, hareketi az oluyo, ve kendi aylarina gore daha gec yasiyor bazi seyleri. Donmesi, emeklemesi, yurumesi gibi