egeninanns Hamuceraa çok terliyorlar canım . Hemen hemen tüm bebeler yaşıyor şu an bu sorunu . Sabret inşallah düzelecek
Bebegimm1 Juliet2021 yalnız mama içen bebeklere su veriliyor ve mamanın icinde şeker var tokluk hissi oluşturmaması için karnını doyurduktan sonra su verirsek daha iyi olur ben ek gıda veriyorum suyu açken degil tokken veriyorum mesela😊
Vuslat23 Benım 4 bucuk aylık 40 ından berı verıyom su , ebfeksıyonuda onler cunku yaz bebeği vermelıyız sımdı bıberona su koyuyom bıraksam hepsını ıcer sık sık verıyom cok terlıyo yeterınce su kaybediyor zaten
Hamuceraa Vuslat23 ya haklısınız eskiden olsa hemen su verirdik şimdi her şeyi gereksiz çok biliyoruz, malesef o da tedirgin ediyor bir şey yaparken.
Vuslat23 Hamuceraa tanıyo suluğu susayınca görünce atılıyo üstune :)) ıkı elıyle kavrıyo bazen elımı cekıyom içiyo :)))
Bkttduha Hamuceraa bizimde son 1aaydir istisnasız her bezinde turuncu leke var doktor susuz kaliyo su ver dedi veriyorum gunluk o kucuk su biberonunun hepsini iciyor gecmedi sıksık emziriyorum gecmedi mama basladim su an hem emziriyorum hem mama veriyorum hala ayni bu arada 4bucuk aylik bebegim ve idrari cok kotu kokuyo idrarina da bakildi enfeksiyonda yok ne yapmamiz lazim baska
Hamuceraa Bkttduha çok ilginç değil mi ? Bunca çabaya rağmen hala bu şekilde olması. Terlemesi ne durumda peki ? Ben de elimdne geldiğince emziriyorum ama bir haftadır çişli bezimiz çok azaldı ve bugünde lekeyi gördüm
Bkttduha Hamuceraa ayaklari ve kafasi cok teliyo ama suyu bol bol iciyo 4bucuk aylik 3 4 saatte bi emmesini yada mama yemesi gerekiyo sozde bu 1 bucuk 2 saatte bir bi meme mama yiyo 120 cc mama süt ne kadar cikiyo bilmiyorum tabi hani bu kadar yemeye ve suya ragmen terlemeden dolayi susuz mu kaliyor
Bkttduha Hamuceraa bu arada bizimde once cisli bezimiz azalmisti mamaya basladiktan sonra 5 6 oldu dolu dolu ama turunculugu geciremedim korkuyorum ki baska bir sıkıntı cikacak diye
Hamuceraa egeninanns '‘ Sadece su vereceğinize mama da verebilirsiniz . Mamada zaten su ile yapılıyor . En azından kalorili almış olur . Ancak mama vermek istemezseniz de su verbelirsiniz bu aralar çünkü bu görüntü idrar konsantresinin artmasından oluyor’' doktorun cevabı bu.
egeninanns Hamuceraa emen bi bebeğe mama önermesi garip tabi doktor daha iyi bilir . İsterseniz düzelene kadar bi deneyin . Ama sağın kendi sütünüzü azalma olmasın
gunes20 Hamuceraa çok sıcak havalarda doktorlarda bir çay kaşığı falan su vermeyi öneriyorlar. Bezle ilgili değil ama genel olarak bu şekilde biliyorum. Bende az da olsa yaz bebeği olduğu için ve hava 40 derecelerde olduğu için az su vermiştim.
Hamuceraa gunes20 evet doktoruma sordum mama veya suyla destekleyinn dedi çünkü ben bile su kaybediyorum sıcaktan terle.
Mbal Hamuceraa eğer daha fazla emziremiyorsanız takviye edin. Çünkü bezde turuncu leke sıvı eksikliğinden kaynaklı.
Hamuceraa Mbal haklısınız suyla destekleyeceğim. Doktorla da görüştüm. Bir arkadaşta yazmış emdilkten sonra bi kaç kaşık vereceğim.
prenses3509 Hamuceraa merhaba yorumların hemen hemen hepsinde su verilmesi gerektigi söylenmiş doğru fakat bunun baska sebepleri de olabilir kum ya da taş ultrason cektirmenizde fayda var cok gecmis olsun
Hamuceraa prenses3509 teşekkürler daha önce çektirmiştik sıkıntı yoktu. Aşırı sıcaktan oldu, şuan daha iyi gece her saat emzirdim. Sarıya dönmüştü sabah. Suuyla destekleyeceğim inşallah düzelecek♥️
Hamuceraa balyanakannesi2 haklısınız aşırı terliyorum emzirirken, dururken. 38 derece bu bi kaç gün buralar. Ne kadar içsem de korumuyor
04lavin Hamuceraa benimde kızımda vardı doktoru sıcaktan ve sıvı kaybından oluyo dedı daha çok küçük su vermeyin Sizsıvı alımını çoğaltın sık sık emzirin doktorunuz zaten dönüş yapar size
Ezgiiiiii Hamuceraa ben 2 aylıkken başladım su vermeye günde 3 çay kaşığı şuan 5 aylık 30 cc içiyor ya bir günde ya da iki günde bu sıcaklarda suya da ihtiyaç duyar verin bence sudan zarar gelmez
Aycn1999 Hamuceraa merhaba 3 aylik bebegim var ayni sorunla ben karsilastim hemen dr gittik ve doktir kormani gerektiren bir durum degil dedi fakat bebwk beslenemedigi zaman oluyor dedi ewet dedim 1 haftadir memeyi verinc3 yuzunu ceviyor dedim mama veriyorfum cok agladigi zaman gunluk dsdim onu kestim 2 gundur dedim aceba benimi unutuyoki diye oda tabikide dedi senin o gunde 1 defa verdigin mama vmbile yetiyormus bwbwgw dedi senin mamaya devam etmen lazim dedi simdi hem emip hem mama yrdiriyorumm sukur duzeldi
Zeynepikra44 Hamuceraa 2 kum döküyor olabilir yada enfeksiyon benim bebegimdede vardı doktorum öyle dedi idrar tahlili istedi kum döküyormuş
Zeynepikra44 Sivi eksikliğiyle kesinlikle alakası yok benim bebeğim çok güzel şu içer o turuncu leke hala geliyor.kireç gibi degilmi böyle
Hamuceraa Zeynepikra44 merhaba malatya da mısınız acaba ? 44 ten 🙈 dolayı. Biz de malatya da yaşıyoruz. Daha önce ultrason çektirmiştik sıkıntı yoktu. Sıcaklrdann oldu eğer Malatya daysanız durumu anlamışsınızdır çooook sıcak🙈🙈