Bende ev içinde yarım kollu zıbın genelde giydiriyorum altına patikli ya da patiksiz pijama giydiriyorum dışarı çıkarken askılı ya da yarım kollu zıbın giydiriyorum altına giydirmiyorum tulumla doktor kontrolünde doktor kızdı bana altında da zıbın yoktu bile yüzümüz ve başımızın arkası isilik gibi oldu 😓 önceleri daha kalın giydiriyordum ondan mı oldu bilmiyorum 1 ay+1 g bebeğim