Neso39- Bebeğimin boynunda bezelye tanesi gibi bir beze fark ettim. Çok kötü şeyler geliyor aklıma. Yarına randevu almaya çalışıyorum. Başına gelen var mı
Badelikom1 Neso39- merhaba benim kızımjn başına geldi yumuşaktı haraket ediyosu gittik ultrason cekildi temiz cıktı genelde bebeklerde oluyomuş bendede var ve genetik olabilir dedi doktor benimde doğuştan kalmış
Bademmmmmm defmommy merhaba rahatsız ettim ama benim bebeğim de de var ne oldu geçti mi sizin merak ettim yazarsanız çok sevinirim
Badelikom1 Bademmmmmm merhaba benim kızımjn başına geldi yumuşaktı haraket ediyosu gittik ultrason cekildi temiz cıktı genelde bebeklerde oluyomuş bendede var ve genetik olabilir dedi doktor benimde doğuştan kalmış