Merhaba hanımlar dün akşam kızım nai Bi şekilde karnıma atladı 3,5 aylık hamileyim biraz korkudan mı ne ağrı girdi geçti takip ettim bieşy yok kanama yada ağrı yaırm saat önce filan göğüs kafesimin sol arka tarafının altına doğru ağrı girdi geçmiyor bununla Bi alakası var mıdır doktora gitmeli miyim