Gulcem44 ben sezeryanla dogum yaptiktan 6 gun sonra doktoruma danisarak korse kullanmaya basladim medikalciden cirt cirtli korse aldim yaklasik 1,5 ay sabah taktim gece cikardim cok faydasini gordum 6 ay oldu dogum yapali gobegim yok cok sukur ben m beden almistim zaten kilo verdikte gerdiriyorsun korseyi cok buyuk beden almayin derin ve mutlaka korse kullanin