05122014 yigitinanneesii ben optipro kullanıyorum doğduğundan beri gaz oluyor ama aşırı degil kendimde hem mama hem meme gidiyoruz illaki gazi oluyor ama confortta probiyotik var diye duymustum
Senem1234 yigitinanneesii biz comfort kullanıyoruz çokta memnunuz. biz İletişim nosundam arayıp sormuştuk arasındaki farkı . Bize dedikleri Optipro için hem anne sütü hem mama ile beslenen bebekler için Comfort için sadece mama ile beslenen bebekler içinmiş fakat biz hem anne sütü hem mama ile besleniyoruz ve doktorumuzun önerisi ile SMA COMFoRt aldık
Birmom Ben optipro aldim gerçekten gaz yapti ve 3 gün kakasini yapamadi burdan okumuştum optiproyu 6. Aydan sonra kullanmak gerekirmiş ondan önce comfort ben hipp kullanıyorum memnunum
Mucizem7 yigitinanneesii Evet bazı depolarda olmuyor ama sürekli bulduğun yer ile anlaş sürekli oradan alırsan sıkıntı olmuyor