Hanımlar sabah 8 den beri 27 gunluk bebegimi uyutmaya çalışıyorum. İlla meme istiyor veriyorum bugün hiç gaz çıkarmadı çok çok az gaz çıkardı. Sancısı var biliyorum. Her meme istediğinde verdim. Emiyor sütüm de geliyor. En son banyo yaptrdim ve süt sagdim 50 cc verdim içti uyudu. Sabahtan beri verdiğim sütle doymuyor mu böyle yaptı. Üzülüyorum neden uyumadı hemen biberonla uyudu diye