mmek_2014 Biz kullanıyoruz çok memnunuz. İçini küçük toplara doldurduk baya oyalayıcı oluyor. İşim oldugunda içine koyuyorum aklım kalmıyor güvende oluyor öyle
Vanilya Cherryblossom Canım unıgo da güzel. Pilsan da güzel. Büyük ebat tercih edersen uzun zaman kullanırsın