deryata benim oğlum kullanmıyor emzik ama duyduğum şeyleri söyleyebilirim..
Emziği yok edin kaybolmuş aa köpwk almış falan deseniz belki zamanla unutur 🤔
Ya da çocuğunuzla birlikte emzik bırakma töreni yapın mesela aile arasında çocuğunuz emziği atsın ve büyüdüm artık havasına girsin hepiniz teprik edin, belki bi hediye falan bile verebilirsiniz 🤔
Bi de şey duymuştum emziğin ucunu kesme, her gün biraz daha keserek zaten emilmeyecek hale gelen emziği bırakacaktır ister istemez 🤔