Mirosunannesi vesselamm ay pardon ben isteyerek planlı gebelik sandım 😬 adetin bir gün öncesi yapmıştım negatif bide tam adet günü yapmıştım pozitif sen en iyisi adetin gecikince yap negatifss negatiftir inşallah hayırlısı olsun hakkında korkma 😥😌
Duyulurum vesselamm hiç erken gebelik testi yapmadım ama mom’da takılırken rastlıyordum erken gebelik testi yapıp yanılanlara. Sadece hormonel farklı bir durum da olabilir sıcaklar da çok etkiliyor.