Ysmnnefe ahsenerva46 bnada almanyadan krem geldi ama pek işe yaradığını düşünmüyorum naparsm yapaym o gaz hep oluyor
Dijleninannesi Kızımın bir haftalıkken başladı gaz problemi şuan yaklaşık 3 ay olacak hâlâ devam ediyor demem o ki tek çare zaman ve bağırsaklarin gelişmesi bence@Mnlannesi#14395606