Bebeğim memeyi tutuyor ama binbir uğraşla anca . Günde 3 4 kez mama da veriyorm bir ölçek ama hala doymuyor . Kilosu da 2870 doğdu şuan 3150 16 günlük olduk. Bana az geldi . Siz hangi mama kullanıyorsunuz hangi mama kilo aldırır . Bebelac kullanıyorm ve birde bebeğim dünden beri kaka yapmıyor acaba demir ilacındanmi yoksa mamadan mi kaka yapmıyor anlayamadim .