Kızım 1 aydır hasta. Her doktor farklı bişey söyledi ve 4 kutu antibiyotik şurup bitirdi maalesef. İşe yaramayınca iğne başlandı ateşi düşmüyordu. Kanında enfeksiyon çıktı. Boğaz ve kulağı katmıyorum bile 😪 birazdan tekrar kan alınacak eğer enfeksiyonu geçmediyse yatış verecek doktor. Lütfen dua edin aşırı korkuyorum 😨 3 gündür iğne yapılıyor ve ateşi düştü gece rahat uyudu yemesi düzeldi. İnşallah iğneler şifa olmuştur da gerek kalmaz yatışa 😪adı Ezel 🌸