Jument biz hiç gaz kolik atak haftası yaşamadık nasıl birşey merakta etmiyor değilm 8 aylığız sonrasında olur mu bilemem
bu kolik komşumuzun kızı kolik ağlama nöbeti krizi kaç kere şahit oldum fena birşey kıymam nasıl bir sancıysa 🤲🏻 Allahm tüm bebekleri rahat bir şeklde büyümesini nasip etsin güzel annelerim 🥰