Efesemirsmom Kizlar bi post daha acmistim ama cevap alamadim. 13 gunluguz. Gaz ilaci ve multivitamin ne zaman başlıyorduk? Bir kere goturdum doktora vermedi ama burdaki postlardan gordugum, kimisi de baslanmasi gerekiyor diyor bunlara🤷🏼♀️
Sgma Efesemirsmom biz d vitaminine 2. Haftada başladık sağlık ocağı verdi gaz ilacınada 25. Günde başladık ama hepsini doktorumuz dedi
AA201207 Efesemirsmom d vitamini başlanıyor gaz ilacı da gazı olmaya başlayınca verirsiniz her bebeğe her gaz ilacı iyi gelmiyor onu deneye deneye bulursunuz ilk kullandiginizdan fayda görmezseniz