Kızlar benim oğlum 29Mart ta doğdu ve bebek arabasını satmayı düşünüyorum çünkü çok korkuyor içinde durmuyor. Kanguru aldım onu kullanıyorum araba boş boş evde duruyor. Puseti bir kaç kez hastaneye gitmek için kullandık port bebe hala paketinde açmadık bile. İnternet fiyatının çok altında satıyorum. Almak isteyenler yazabilir. Oğlum 5aylık toplasan 4-5 kere anca kullanılmıştır aylık kontrollerinde. Fotoğraf yükleyemedim nasıl yükleniyor yardımcı olur musunuz. Bu arada İstanbul da oturuyorum. Arabanın fiyatı: 700 puset+port bebe