Kızlarrrr merhaba yaklaşık 4 ay önce vajinal mantar enfeksiyonuna kapıldım ve bu zamana kadar gitmediğim doktor ve kullanmadığım ilaç kalmadı ama geçiyor ve sonrasında tekrarlıyor şuan nioli yağı kullanıyorum 2 gün oldu onun da pek faydası yok gibi başına gelipte enfeksiyondan tamamen kurtulan oldu mu ? 😢