Dana önce post açmıştım pazar günü eşim ve ben test vermiştik negatif çıkmıştık. Eşim birkaç gündür ateşlendi Bugün de test verdi deltA varyantı pozitif çıktı. Bende grip gibiyim bir haftadır bende test verdim yeni. Bebeğim 2 aylıksanırım onda da var burun akıntısı tıkanıklığı ve öksürük var. Bu virüsü geçiren var mı nasıl oldu süreç ne yaptınız