MavininTonu Merhaba kızlar pasta yapacağım, keki kesme aparatım yok, bozmadan nasıl yapabilirim fikriniz var mı?
calikusuu MavininTonu Bıçak takımında en uzun bıçakla kesebilirsiniz . Ben bıçakla kesiyorum dağılmıyor. Bıçak kısa olmasın ve yavaş kesin yeter.
cikolatali_waffle MavininTonu ben en büyük bıçakla kesiyorum genelde sorun olmuyor ama iple de deneyenler varmış.
MavininTonu Jument Yükarıda dedi Kızlar hemen YouTube da baktım aşırı mantıklı, teşekkür ederim sanada 🙏🏽